پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
غدیر خم

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر گفت: با همکاری نهادها و هیات های مذهبی ۶۰ ویژه برنامه در ۲۷ شهر استان بوشهر برای بزرگداشت این ایام در شهرستان های استان بوشهر برگزار می شود.

سردار حسین کارگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر به ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت پرداخت و گفت: با همکاری نهادها و هیات های مذهبی 60 ویژه برنامه در 27 شهر استان بوشهر برای بزرگداشت این ایام در شهرستان های استان بوشهر برگزار می شود.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر ولایت امیرالمومنین(ع) را یک اصل دینی  عنوان کرد و اظهار داشت: برای تبیین و آشنایی جوانان با ولایت امام علی(ع)، غدیر خم بهترین موقعیت برای این هدف می باشد چراکه این واقعه جایگاه ولایت، امامت و رهبری در جامعه اسلامی را نشان می‌دهد.

کارگر با بیان اینکه بسیاری از پروژه های عمرانی دولت در هفته امامت و ولایت افتتاح می شود اظهار داشت: در این دهه عملیات اجرایی تعدادی از پروژه های عمرانی با حضور مسؤولان آغاز می شود.

وی به بازسازی واقعه غدیر اشاره کرد و ابراز داشت: با همکاری سپاه استان و برخی نهادهای فرهنگی و نیز ظرفیت های مردمی وقعه غدیر خم در هشت شهرستان استان بوشهر بازسازی می شود.

رئیس بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر انتخاب کارمندان نمونه، برگزاری مسابقه کتبی پیرامون مباحث خطبه غدیر و توزیع پنج هزار پرس غذا در مصلای شهر بوشهر در روز عید غدیر را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری توزیع غذا را  نهادینه کردن سنت حسنه اطعام در روز عید غدیر است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha