جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نگرانی آمریکا و اروپا به خاطر این است که برنامه های ایران با مزاج آنها سازگاری ندارد، لذا بدانند خوابی که برای ما دیده اند هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار با مدیران ادارات تابعه وزارت دفاع در خراسان جنوبی اظهار کرد: مسئله دفاع، مسئله ای است که در نظام خلقت تعبیه شده و در تشریع نیز به عنوان یکی از فروع دین آمده است. جهاد که به عنوان هشتمین فروع دین است همان دفاع بوده و موجوداتی که آفریده می‌شوند همراه با خلقت در آنها انگیزه دفاعی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سیستم دفاعی فقط مختص اعضای بدن نیست، گفت: سیستم دفاعی شامل فکر،عقل و روان انسان نیز می‌شود. فردی که از سلامتی روانی و عقلی برخوردار نباشد ممکن است با دیدن یک فیلم فکر و اعتقادش 180 درجه تغییر کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه اگر بیماری های فکری و روانی را بخواهیم به بیماری "ایدز" تشبیه کنیم که به نام یک بیماری است، اما در حقیقیت چندین بیماری بوده و تمام اعضای بدن را درگیر می‌کند، بیان کرد: افرادی که از فکر و عقل سالم برخوردار نیستند در حقیقت به ایدز روانی مبتلا شده اند.

وی تأکید کرد: جامعه باید دارای سیستم دفاعی خوبی باشد، ضعف یک کشور آن است که سیستم دفاعی خوبی نداشته باشد. اینکه دشمنان ما این همه زوزه می‌کشند و برای کشور ایران شرط و شروط می‌‍گذارند به خاطر ترس از سیستم دفاعی ایران است.

 حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: اینکه آمریکا و اروپا از مواضع کشور ایران اعلام نگرانی می‌کنند و حق هم دارند نگران باشند به خاطر سیستم دفاعی قوی ایران است.

وی بیان کرد: نگرانی آمریکا و اروپا به خاطر این است که برنامه های ایران با مزاج آنها سازگاری ندارد، لذا بدانند خوابی که برای ما دیده اند هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: تا زمانی که ملت ما به اسلام، غیرت و ناموس خود پایبند باشد، دشمن در این کشور به اهداف خود نخواهد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: کشور و ملت ایران اهل تعدی نیست، اما باید قدرتمند بود و سیستم دفاعی قوی داشت که دشمنان قصد طمع به این کشور را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر گاهی اوقات شاهد طمع دشمن به کشور هستیم، تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولان گاهی اوقات با ضعف حرف می‌زنند و همین ضعف آنها باعث می‌شود که دشمن قصد طمع به کشور ما را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه نیروهای غیرتمند مسلح نظامی و انتظامی از زمانی که با امام راحل (ره) پیمان بستند تاکنون که حدود 40 سال از آن عهد و پیمان می‌گذرد بر سر عهد خود ثابت قدم مانده و خواهند ماند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی در پایان گفت: هر سیستم یک صف مقدم و یک صف مؤخر دارد و همه در کنار هم باید برای دفاع تلاش کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha