پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین از برگزاری کنسرت در شب شهادت مسلم بن عقیل اظهار تاسف و این اقدام زشت را محکوم کرد.

به گزار ش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع مدیران و معاونین مدارس علمیه استان قزوین ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و روز عرفه گفت: قرائت دعای پرفیض عرفه، زمینه ساز تجلی مغفرت و آمرزش خدا نسبت به بندگان است و در این روز معنوی و مقدس، دل های بندگان الهی از شوق و خشیت، خاضع گشته و با تمام اخلاص و نهایت بندگی سر در آستان پروردگار نهاده و این دعای پر فضیلت را زمزمه می‌کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: بهترین مکان برای بروز و ظهور ارزش های دینی، مراسم حج است که اقوام و ملیت های مختلف در یک مکان و زمان واحد و با هدفی واحد گرد هم می آیند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی اظهار کرد: امید تمام شیعیان به این حکومت اسلامی و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است؛ اگر امروز تشکیلاتی به عنوان استکبار ستیزی در جهان وجود دارد از هدایت و رهبری حضرت امام خامنه ای بهره می گیرند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: امروز وحدت در کشور تنها نسخه شفا بخش مقابل جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور است و ما در کنار مسئولان نظام و دولت اهداف پلید دشمنان را به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت ملت ایران نقش بر آب خواهیم کرد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ملت ما خیانت های آمریکا  در حق ملت ها و به خصوص مردم ایران را در گذشته های نه چندان دور از یاد نبرده است و باید در این عرصه در برابر توطئه های شوم آنان هوشیار  باشیم..

 برگزاری کنسرت در شب شهادت جای تاسف داشت

مدیر حوزه علمیه قزوین با اعلام ابراز تاسف شدید اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان از برگزاری کنسرت در شب شهادت حضرت مسلم بن عقیل در قزوین، گفت: باید مسئولین ومتولیان امور فرهنگی استان نسبت به برگزاری این مراسم، به مردم شهر دارالمومنین که خود را برای برگزاری باشکوه کنگره 3000 شهید استان قزوین آماده می کنند پاسخگو باشند.

معرفی معاون جدید

وی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند حجت الاسلام صفی خانی در معاونت مالی و اداری، حضور حجت الاسلام انصاری در حوزه علمیه قزوین را مایه برکت و تاثیرگذاری  دانست و بیان کرد:حجت الاسلام انصاری سالها در کسوت مدیر کل اوقاف و امور خیریه، منشا خدمات ارزشمند در زمینه احیا ی موقوفات در حوزه علمیه بودند و امروز به عنوان معاون مالی و اداری مدیریت حوزه علمیه قزوین معرفی می شود و امیدواریم بتواند با توجه به سابقه ارزشمند حوزوی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در انجام وظایف محوله کوشا باشد.

سپس از زحمات حجت الاسلام صفی خانی (معاون سابق مالی) تقدیر و حجت الاسلام انصاری را به عنوان معاون مالی و اداری مدیریت حوزه علمیه قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha