جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نعمت زاده

حوزه/ امام جمعه مرند از برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ویژه مدیران و مربیان مدارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی نعمت زاده امام جمعه مرند، ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه مرند و جمعی از روسای ادارات این شهرستان برگزار شد، بر ضرورت ارتقای فرهنگی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد: در این راستا کارگاه آموزشی سبک زندگی اسلامی ایرانی با حضور 120 نفر از مدیران و مربیان پرورشی و قرآنی در شهرستان مرند برگزار شد.

وی تاکید کرد: برنامه ها و طرح های مختلف فرهنگی و هنری در طول سال اجرا می شود اما باید دید اجرای این برنامه تا چه اندازه در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی موثر واقع شده است.

عضو شورایعالی حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی بر ضرورت استفاده از کارشناسان تاکید کرد و گفت: برنامه هدفمند در مبارزه با آسیب های اجتماعی دیده نمی شود، اجرای برنامه های فرهنگی هنری باید مورد ارزیابی قرار بگیرد تا نقاط قوت و ضعف آن ها رفع شود.

وی اشاره به نقش هنرمندان در فرهنگ سازی جامعه افزود: زندگی هنرمندان و بازیگران در بیرون از تلویزیون و سریال، برای مردم آشکار است اما رسانه ملی با چهره موجه و مثبت آن ها را در سریال ها به مردم معرفی می کند، این عملکرد چه بسا تاثیر منفی در بین مردم داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در ادامه با اشاره به اهمیت تشکیل شورای فرهنگ عمومی در روستاها عنوان کرد: تشکیل شورای فرهنگ عمومی در چند روستای شهرستان مرند تشکیل شده که باید آسیب شناسی شده و به دیگر روستاها گسترش پیدا کند.

امام جمعه مرند در پایان بر ضرورت انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم تاکید کرد و اذعان داشت: در طول چهار دهه گذشته خدمات فراوانی به مردم صورت گرفته است، اما همچنان تبعیض وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha