پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور در مراسم افتتاح سال تحصیلی جدید مدارس علمیه استان حضور خواهد داشت.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تبریک اعیاد خجسته و سعید قربان و غدیر خم اظهار داشت: ان شاء الله در هفته آینده حجت الاسلام و المسلمین سید مفید حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور سفری 2 روزه به استان کردستان خواهد داشت.

رابط و نماینده امور بین الملل حوزه علمیه در استان کردستان گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری در این سفر دو روزه از مدارس علمیه شهرستان های قروه، بیجار، کامیاران و سنندج بازدید به عمل خواهند آورد.

دریایی با اشاره به اینکه امیدواریم که این سفر منشا خیر و برکت برای استان به ویژه مدارس علمیه کردستان باشد، افزود: مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور در اولین روز از سفر خود به کردستان یعنی صبح روز یکشنبه هفته آینده در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری بعدازظهر همان روز در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان بیجار حضور می یابد که ضمن افتتاح سال تحصیلی جدید با مدیران و اساتید این مدرسه دیدار و گفت وگو می کند.

دریایی با اشاره به دیدار مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری بعد از بازگشت از مدرسه علمیه بیجار، یکشنبه شب همان روز با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفتگو می کنند.

رابط و نماینده مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور در روز دوم سفر خود به استان، در مراسم افتتاح سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران حضور خواهد یافت.

دریایی به دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری به استان کردستان اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از برنامه های رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور، بازدید از مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) شهر سنندج خواهد بود.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان بیان داشت: از دیگر برنامه های سفر حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری به استان می توان به دیدار با طلاب، اساتید حوزوی و ائمه جمعه شهرستانهای کردستان اشاره کرد.

رابط و نماینده مرکز ارتباطات و امور بین الملل حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری در این سفر 2 روزه، نشست ها و جلساتی با موضوعات نقش روحانیت در حوزه بین الملل، خدمات جمهوری اسلامی در استان کردستان، آداب طلبگی و... با مدیران، اساتید و... مدارس علمیه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه استان کردستان از ظرفیت های بسیار خوبی در مباحث دینی و مذهبی برخوردار است، اظهار داشت: بی شک سفر مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه کشور به کردستان می تواند نقش مهمی در ارتقا حوزه و مدارس این استان داشته باشد، لذا امیدواریم که این سفر بتواند استعدادهای دینی و مذهبی استان کردستان را به کشور معرفی نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha