جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 459455
۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
مشهد مقدس

حوزه/ نماز عید سعید قربان با حضور زائران و مجاوران در صحن‌ها و رواق‌های حرم ملکوتی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) اقامه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، نماز عید سعید قربان با حضور زائران و مجاوران در صحن‌ها و رواق‌های حرم ملکوتی حضرت رضا(ع) اقامه شد.

در دهمین روز از ماه بابرکت ذی‌الحجه، نماز باشکوه عید قربان هم‌زمان با سراسر کشور در حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج(ع) به امامت آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس اقامه شد.

زائران و مجاوران در صفوف به هم فشرده نماز جلوه زیبایی از عبودیت و بندگی خالق یکتا را خلق کردند؛ این نماز باشکوه در 26 نقطه از اماکن متبرکه رضوی برگزار شد؛ خادمان حرم مطهر رضوی از ساعت‌های ابتدایی صبح آماده راهنمایی و خوش‌آمدگویی به زائران و نمازگزاران بودند.

در این روز فرخنده رواق‌های امام خمینی(ره)، دارالمرحمه، دارالذکر، دارالعباده، شیخ بهایی، دارالسیاده و صحن‌های بعثت، آزادی، هدایت، قدس، گوهرشاد، شبستان‌های علوی، گرم و باب السلام میزبان نمازگزاران برادر بود.

همچنین رواق‌های دارالحجه، دارالولایه، حضرت معصومه(س)، شیخ طوسی، حرعاملی، دارالحکمه، دارالضیافه، دارالهدایه، دارالسعاده و صحن‌های انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و بست‌های شیرازی و شیخ طوسی نیز میزبان بانوان زائر بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha