پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به لزوم برخورد با تدبیر باید با احتکار و گرانفروشی ها در کشور گفت: دولت در مسئله واردات و صادرات باید هوشیارانه و عاقلانه عمل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در یزد، با تبریک این عید بزرگ، به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و گفت: همدلی و همراهی در بین ملت ایران برای گذر از این وضعیت الزامی است و در این مسیر کسی نباید منافع شخصی را بر منافع ملی و اسلامی ترجیح دهد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه در زمینهٔ مسائل اقتصادی نظیر گران‌فروشی و احتکار باید باتدبیر با این‌گونه مسائل برخورد شود، افزود: با صبر و تقوا می‌توان مکر دشمنان را به خود آن‌ها بازگرداند و با مقاومت عزت ملی را بالا برد.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به اینکه تصمیم‌گیری‌های خلق‌الساعه در خصوص برخی از مسائل نظیر ارز و سکه سودی ندارد و مسئولین باید تصمیم‌های عاقلانه بگیرند، گفت: همه با تلاش و کوشش باید به نحوی کار کنیم که مشکلات زندگی مردم مرتفع شود نه اینکه روز به روز بر مشکلات آنها اضافه شود.

آیت‌الله ناصری یزدی با تاکید بر اینکه دولت در مسئله واردات و صادرات باید هوشیارانه و عاقلانه عمل کند، تصریح کرد: بدون شک با وحدت و تصمیمات عاقلانه می‌توان شرایط را مدیریت و رضایت مردم را جلب کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha