جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارشناس سیاسی در جمع خواهران طلبه نکا

حوزه/کارشناس سیاسی در جمع خواهران طلبه نکا گفت: حفظ بنیان خانواده یکی از عوامل موفقیت جریان انقلابی در جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، میثم معافی کارشناس سیاسی در جمع طلاب مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نکا، بیان کرد: در دین مبین اسلام، انسان ملزم به همراهی و اطاعت از امام است؛ اما متاسفانه بعد از واقعه غدیر این اصل رعایت نشد؛ در ایجاد واقعه کربلا نیز عدم همراهی مسلمانان عصر امام حسین(ع) سبب وقوع این حادثه گردید.

وی ادامه داد: یک موسسه نظامی در کالیفورنیای آمریکا که زیر نظر پنتاگون بوده و اعضای این مجموعه یک پروژه غیر نظامی(جنگ نرم ) را برای ایران برنامه ریزی کرده وجشن 40 سالگی انقلاب را هدف قرار داده اند. این موسسه سه عامل تبعیت از مرجعیت و در راس آن ولایت فقیه، در خط مقدم بودن فرماندهان و خانواده محوری را علت موفقیت جریان انقلابی در جهان اسلام می داند که دو عامل آن مرتبط با ولایت و نظام است که باید در جهت خنثی نمودن نقشه های برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

وی در پایان بیان کرد: مهم ترین مسئله ای که باید مورد اهمیت شما طلاب با توجه به توطئه های دشمنان قرار گیرد، بحث خانواده و به ویژه تاثیر بانوان در جامعه است؛ آنها زنان مسلمان ایران را نشانه گرفته و تمام تلاششان این است که حجاب و عفاف را از بانوان ما گرفته و  تا سال 2030 دیگر کسی چادر به سر نکند، چادری که به مثابه پرچم برای اسلام است.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸
 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha