جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رویداد فرهنگی گردشگری قم در مشهدالرضا

حوزه/ رویداد فرهنگی گردشگری قم در مشهدالرضا(ع) به‌منظور معرفی استان قم از سوم شهریورماه، در بوستان کوهسنگی مشهد آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، رویداد فرهنگی گردشگری قم با عنوان «اُخت‌الرضا» به‌منظور معرفی استان قم با حضور ادارات و دستگاه‌های فعال در زمینه هنر، فرهنگ و گردشگری این استان، در مشهد برگزار می‌شود.

اداره کل فرهنگ و ارشاد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل بهزیستی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم و مرکز قم پژوهی از جمله دستگاه‌هایی هستند که با برگزاری 50 غرفه از فعالیت‌های هنری، فرهنگی و گردشگری به معرفی استان قم می‌پردازند.

اجرای جنگ شادی و برپایی نمایشگاه سوغات، نمایشگاه صنایع دستی عشایر و تولیدکنندگان استان قم از دیگر برنامه‌های رویداد «اُخت‌الرضا» است.

امضای تفاهم‌نامه‌ بین دو قطب مذهبی کشور

از برنامه‌های مهم این رویداد، انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری است که در راستای انجام فعالیت‌های فرهنگی مشترک بین استان مشهد و قم؛ دو قطب مذهبی کشور توسط معاونت فرهنگی شهرداری مشهد و سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری امضا می‌شود.

مسجد مقدس جمکران به‌عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های فرهنگی مذهبی قم، نیز در این رویداد فعالیت گسترده‌ای خواهد داشت.

رویداد فرهنگی گردشگری قم در مشهدالرضا به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و‌ با مشارکت معاونت‌های گردشگی و زیارت مشهد و قم از سوم تا دهم شهریورماه در بوستان کوهسنگی از ساعت 19 تا 24 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

28/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha