شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید کمال الدین شهریاری

حوزه/ نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی به دلسوزی های نمادین عناصر ضد انقلاب و منافق خارج از کشور اشاره کرد و گفت: اگر می بینید این افراد اشک تمساح می ریزند به خاطر این است که جامعه را نسبت به نظام بدبین کنند و اعتماد مردم را دچار خدشه کنند، بنابراین مواظب باشیم و فریب دلسوزی های فریبنده آنها را نخوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر سید کمال الدین شهریاری، امروز در نشست خبری با تبریک دهه امامت و ولایت به شرایط کنونی کشور چهل سال پس از پیروزی انقلاب و خواب آشفته دشمنان اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی در انقلاب 22 بهمن سال 1357، به لحاظ شکستن ساختارهای حاکم بر جامعه جهانی که در واقع عامل سلطه حرف اول را در حکومت بر عرصه جهانی و روابط بین الملل می زند، از همان ابتدا باعث شد که این انقلاب و نظام مورد کینه و غضب و عداوت سلطه گران قرار بگیرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: خوشبختانه انقلاب اسلانی در طول 40 سال حیات خود علی رغم همه دشمنی ها، با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و وحدت و پیوند مردم با نظام، در مقابل استکبار جهانی ایستاده است و روز به روز بر اقتدار این نظام در زمینه ای مختلف افزوده می شود.

وی ادامه داد: امروز نظام اسلامی به عنوان یکی از ابعاد قابل محاسبه در روابط بین الملل و محورهای تاثیرگذار در منطقه و جهان مورد اعتراف دوست و دشمن شده، اما در طرف مقابل آنچه که سلطه گران و امپریالیسم جهانی را نگران کرده و خواب راحت را از آنها ربوده، اقتدار این نظام است.

شهریاری با بیان اینکه استکبار جهانی با حیله و توطئه ای خود به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری آمریکا و رژیم صهیونیستی و همه جیره خواران آنها همچون عربستان سعودی و برخی کشورهای عربی دست به دست هم داده اند تا جایی که می توانند جلوی نفوذ و اقتدار این نظام را بگیرند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمریکا و جهان استکبار به بهانه های مختلف و از طریق مختلف همچون بازی کردن با ارز و طلا به مردم فشار می آورند تا بین ملت و حکومت شکاف ایجاد کنند تا از این طریق بتوانند به جمهوری اسلامی ضربه بزند؛ هرچند که مردم به لحاظ اقتصادی و مشکلاتی چون بیکاری و اشتغال، کاهش قدرت خرید در فشار هستند، اما این باعث نمی شود بر اراده مردمی که برای زنده نگه داشتن انقلاب شهید داده اند تاثیر گذاشته شود.

شهریاری بیان داشت: به عنوان نماینده مردم در مجلس از دولت انتظار دارم که با تدبیر و حکمت راه های برون رفت از مشکلات را پیدا کند و آثار مخرب حیله های دشمن ر از بین ببرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی به دلسوزی های نمادین عناصر ضد انقلاب و منافق خارج از کشور اشاره کرد و گفت: اگر می بینید این افراد اشک تمساح می ریزند به خاطر این است که جامعه را نسبت به نظام بدبین کنند و اعتماد مردم را دچار خدشه کنند، بنابراین مواظب باشیم و فریب دلسوزی های فریبنده آنها را نخوریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha