جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجدی در شهر بلاک برن انگلیس، کمک مالی ۷۴۵۲ یورویی به بیمارستان کرد

حوزه/ مسجد توحید الاسلام در بلاک برن در ناحیه لانگشایر، در اقدامی انسانی ۷۴۵۲ یورو به بیمارستان شهر اهداء کرد تا بیمارستان بتواند ابزارهای قدیمی را با تجهیزات جدید جایگزین سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری ««حوزه» به نقل از asianimage، مسجد توحید الاسلام در شهر بلاک برن واقع در ناحیه لانگشایر انگلستان، در اقدامی انسان دوستانه 7 هزار و 452 یورو به بیمارستان شهر اهداء کرده و بیمارستان را قادر به جایگزینی 5 دستگاه فشار خون قدیمی با ابزارهای جدید و مدرن ساخته و دیگر نیازهای درمانی و بهداشتی بیماران را نیز تامین کرد.

نماینده مسجد گفت: ما این مشارکت اقتصادی را انجام دادیم تا بیمارستان بتواند خدمات مناسب و کافی برای بیماران فراهم سازد.

کریستین هوگز، از معتمدین و مدیر روابط عمومی بیمارستان آموزشی شرق لانگشایر در این باره گفت: ما بی نهایت از اعضای مسجد به سبب کمک سخاوتمندانه شان سپاسگذار هستیم.

وی افزود: ما افتخار می کنیم و خرسندیم از اینکه می توانیم با اعضای مسجد محلی چنین مشارکت نزدیک و دوستانه ای داشتیم باشیم و برای بهبود وضعیت سلامتی و بهداشتی مردم سرتاسر شهر بلاک برن، از دارون تا شرق لانگشایر با هم همکاری داشته باشیم.

فاضل حسن امام  جماعت مسلمانان و مشاور مذهبی اسلامی در بیمارستان که یکی از بانیان این طرح خیریه بوده نیز گفت: همکاری میان ادیانی و میان فرهنگی ما را به وجد آورده و می توان از طریق همین مشارکت های خیریه به انسجام اجتماعی موردنظرمان دست یابیم.

وی افزود: من خرسندم که اعضای مسجد به خواهش ما برای کمک به بیمارستان واکنش مثبتی نشان دادند و امیدوارم مساجد دیگر نیز در پروژه های مشابه شرکت کرده و بتوانند در این هدف ارزشمند و حیاتی برای کمک کردن به بیمارستان محلی نقش ایفاء کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha