جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عمامه گذاری طلاب بوشهر

حجت الاسلام آذرشب از برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر تعدادی از طلاب حوزه علمیه استان بوشهر مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت می شوند.

حجت الاسلام علی آذرشب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، از برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب خبر داد و گفت: همچون سال های گذشته و همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم تعدادی از طلاب حوزه علمیه استان بوشهر مفتخر به پوشیدن لباس مقدس روحانیت می شوند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این مراسم روز پنجشنبه هفته جاری در جشن بزرگ عید غدیر خم در مصلای امام خمینی(ره) با حضور مردم انجام می شود و طی آن طلاب به دست نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر معمم خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد 12 نفر برای تلبس درخواست داده اند، افزود: قرار است از این تعداد افراد مصاحبه شفاهی به عمل آید و در صورت قبولی در این مصاحبه مفتخر به پوشیدن لباس روحانیت خواهند شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از روحانیان به عنوان سربازان امام صادق(ع) یاد کرد و گفت: غدیر حرکتی الهی بود که سبب تقویت آموزه‌های الهی در جامعه اسلامی شد و باید نسبت به فرهنگ سازی این عید تلاش ها مضاعفی صورت گیرد.

وی افزود: روحانیان به عنوان سفیران نظام باید برای تبلیغ دین، حراست از ولایت، ترویج فرهنگ غدیر و اتحاد بیشتر مسلمانان تلاش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha