جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین، روحانیت را مدافع انقلاب و مردم دانست و گفت: هر چقدر که بدنه روحانیت با مردم در ارتباط باشند دشمن نمی تواند به اهداف شوم مورد نظر خود دست پیدا کند، چرا که تنها آرزوی استکبارجهانی ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی و جدایی مردم از روحانیت است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله شیخ علی محمدی تاکندی، امروز در همایش «آیت روح فزا» که به منظور تجلیل از خدمات علمی، فرهنگی و سیاسی او برگزار شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این همایش، گفت: باید برای دیگر شخصیت های علمی و حوزوی که سال ها نقش اثرگذاری در تربیت طلاب و اساتید حوزه علمیه قزوین داشته اند، نیز نکوداشت هایی برگزار شود.

استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه تصریح کرد: امروز روحانیت باید بیش از پیش با همه اقشار مختلف مردم در ارتباط بوده و بتواند به خوبی به شبهات نسل جوان پاسخگو دهد.

وی، روحانیت را مدافع  انقلاب و مردم دانست و ادامه داد: هر چقدر که بدنه روحانیت با مردم در ارتباط باشند دشمن نمی تواند به اهداف شوم مورد نظر خود دست پیدا کند، چرا که تنها آرزوی استکبارجهانی ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی و جدایی مردم از روحانیت است.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در این 40 سال با همه تهدیدها و تحریم ها از سوی آمریکا و استکبار جهانی، از تمام گردنه های سخت اقتصادی و سیاسی به خوبی عبور کرده و خفت و شکست برای دشمنان و طعم شیرینی عزت و پیروزی برای ملت ایران به همراه داشته است.

آیت الله محمدی تاکندی در پایان گفت: در جامعه اسلامی همه اقشار مختلف باید نسبت به هم مهربانی، وحدت و دلسوزی داشته و از هرگونه بداخلاقی در جامعه  دوری نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha