شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ملایی

حوزه/ دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی گفت: مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها در استان خراسان جنوبی آمادگی دارند تا از کارگروه های ستاد برای بیان دستاورد های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی پذیرایی کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، جلسه ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، با حضور فرماندهان، ائمه جمعه، فرماندهان سپاه و به ریاست نماینده ولی فقبه در خراسان جنوبی برگزار شد.

حجت الاسلام احمد ملایی، دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی در این نشست، اظهار کرد: تاکنون مرحله اول برنامه ها که تشکیل ستاد در 26 شهر و شهرستان می باشد، اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۱۳ کارگروه نیز در استان تشکیل شده است، گفت: از جمله مهمترین جلسات برگزار شده می توان به جلسه با کارگروه رسانه اشاره کرد که طی آن، صدا و سیمای خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرد تا عملکرد دستگاه ها را در رابطه با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذارد.


دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی افزود: بنا بر برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شده تا از ابتدای مهرماه مسئولان کارگروه ها و نهادها پیشنهادات خود را مطرح کنند تا به نتیجه گیری مورد نظر برسیم.


حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه استاندار خراسان جنوبی نیز بر استفاده از ظرفیت مساجد برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید دارد، بیان داشت: مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها در استان خراسان جنوبی آمادگی دارند تا از کارگروه های ستاد برای بیان دستاورد های 40 ساله انقلاب اسلامی پذیرایی کنند.


وی بیان کرد: جمع های تاثیر گذار مردمی نیز تشکیل شده تا کمیته های مردمی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را تشکیل و سازماندهی کنند.


انتهای پیام/ ا
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha