چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دایره اسلامی آمریکای شمالی میزبان «اهدای کوله پشتی» در یانکرز بود

حوزه/ سازمان «دایره اسلامی آمریکای شمالی» شنبه میزبان برگزاری مراسم «اهدای کوله پشتی» در مرکز اجتماعی نپرهان در شهر یانکرز بود. این رویداد بخشی از کمپین ملی در راستای تقویت آموزشی نسل جوان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از lohud، سازمان «دایره اسلامی آمریکای شمالی» روز شنبه میزبان برگزاری مراسم «اهدای کوله پشتی به نیازمندان» در مرکز اجتماعی نپرهان در شهر یانکرز، چهارمین شهر پرجمعیت ایالت نیویورک در آمریکا بود.

اعضای این مرکز اسلامی روز گذشته اقدام به توزیع کوله پشتی، نوشت افزار و دفترچه و سایر لوازم مورد نیاز تحصیل میان دانش آموزان نیازمند محله کردند.

رویدادهای میان ادیانی «اهدای کوله پشتی» که هم اکنون با نزدیک شدن به آغاز فصل بازگشایی مدارس در شهرهای مختلف آمریکا برگزار می شوند، بخشی از کمپین سرتاسری سازمان دایره اسلامی آمریکای شمالی در سرتاسر ایالات متحده با هشتگ «یک ملت، یک آرمان» می باشند که هدف آن ها تقویت نسل جوان از منظر آموزشی و پرورشی اعلام شده است.

به گفته داوطلبان این جنبش، در سطح ملی 50 هزار دانش آموز از کوله پشتی های مدرسه ای همراه با لوازم مدرسه که در 110 کشور مختلف، با بیش از 220 شریک در 35 ایالت مختلف آمریکا و پورتوریکو توزیع می شوند بهره مند خواهند شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha