جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به کیان خانواده های ایرانی بکار گرفته اند که باید در برابر این هجمه های فرهنگی ایستاد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام عباس نظری، عصر امروز در جلسه بصیرتی با حضور خواهران موسسه آیینه ظهور که در سالن اجتماعات مسجد محمد رسول الله(ص) برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت امام علی النقی(ع) بر بهره گیری بیشتر همه اقشار مختلف مردم به خصوص بانوان از آموزه های قرآنی و احادیث ائمه معصومین(ع) تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نسل جوان تشنه فراگیری معارف ناب اهل بیت (ع) و آموزه های قرآنی است و هر چقدر خودمان را با روایات و نصایح ائمه معصومین (ع) ارتباط قلبی و انس بیشتر قرار دهیم، در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان واکسینه خواهیم شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: امروز تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که حضور نسل نوجوان و جوان ما را از اماکن مذهبی از قبیل مساجد کمرنگ کنند، اما خوشبختانه اجازه کم رنگ نمودن ارزش های اصیل اسلامی و قرآنی را به دشمنان نخواهند داد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به کیان خانواده های ایرانی بکار گرفته اند که باید در برابر این هجمه های فرهنگی ایستاد.

حجت الاسلام نظری، وظیفه امروز روحانیت را خطیر دانست و بیان کرد: امروز همه روحانیون اعم از ائمه جمعه و جماعات رسالت خطیری در عصر کنونی داشته که باید ضمن ارتباط بیشتر با نسل جوان، به شبهات وسؤالات آنها به خوبی پاسخگو دهیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ترویج سبک زندگی اسلامی را در جامعه مهم دانست و گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها در رابطه با سبک زندگی اسلامی بیانات راهگشایی داشته اند و امروز باید ضمن دوری از سبک زندگی غربی، زندگی اسلامی را در بین خانواده ها ترویج دهیم.

انتهای پیام

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha