پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
​بانوی فلسطینی و دخترش حق ورود به مسجدالاقصی را ندارند

حوزه/ پلیس اسرائیل عصر یکشنبه یک زن فلسطینی و دخترش که از معترضان به اقدامات توسعه طلبانه صهیونیست ها در بیت المقدس هستند، را دستگیر کرده و در ادامه با ارائه احکامی ورود آن ها به مسجدالاقصی را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، پلیس اسرائیل عصر یکشنبه یک زن فلسطینی و دخترش را در سرزمین های اشغالی دستگیر کرده و در ادامه با ارائه احکامی ورود آن ها به مسجدالاقصی را ممنوع اعلام کرد.

خدیجه اویس توسط صهیونیست ها برای بازجویی احضار شده و ضمن حکمی که به وی ارائه شد، به مدت 6 ماه حق ورود به مسجدالاقصی از وی سلب شد. یک هفته پیش نیز خدیجه برای بازجویی احضار شده بود و حکم مشابهی، هرچند فقط برای یک هفته دریافت کرده بود. نظامیان دختر او با نام صحيفة أبو غاليه را نیز احضار کرده و او نیز به مدت 2 هفته اجازه ورود به مسجدالاقصی را نخواهد داشت. صحیفه عصر یک شنبه  درحال خروج از این مکان مقدس توسط نظامیان بازداشت شد.

لازم به ذکر است خدیجه و چند تن از زنان فلسطینی در بیت المقدس اشغالی، بارها توسط نظامیان و پلیس اسرائیل بازداشت شده و مورد بازجویی قرار گرفته اند. این زنان فعالان فلسطینی معترض به اقدامات توسعه طلبانه صهیونیست ها در مسجدالاقصی و برپایی تورهای تحریک آمیز شهرک نشینان یهودی با مشایعت نظامیان مسلح در این مکان مقدس می باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha