چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
معزی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین معزی گفت: طلاب شرکت کننده در گردهمایی کانون های طلاب جمعیت هلال احمر با حضور در کارگاه های آموزشی نقش اجتماعی طلاب، پیرامون استفاده از ظرفیت های مجازی و آسیب شناسی آن و مسئولیت های اجتماعی طلاب، حمایت روانی در بلایا و کمک های اولیه و ضرورت های آن آشنا می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر  258 کانون طلاب ذیل هلال احمر در کشور وجود دارند که  180 کانون در حال حاضر فعال و حدود 85 کانون غیر فعال هستند و در نظر داریم تا این کانون ها فعال شود و کانون جدیدی تأسیس نکنیم.

وی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای طلاب در گردهمایی کانون های طلاب جمعیت هلال احمر، افزود: شرکت کنندگان در این گردهمایی در کارگاه های آموزشی نقش اجتماعی طلاب، استفاده از ظرفیت های مجازی و آسیب شناسی آن و مسئولیت های اجتماعی طلاب، حمایت روانی در بلایا و کمک های اولیه و ضرورت های آن با جدید ترین رویکردهای علمی و عملی امداد و نجات حضور می یابند.

حجت الاسلام والمسلمین معزی اضافه کرد: گردهمایی کانون های طلاب جمعیت هلال احمر سراسر کشور در دو بخش خواهران و برادران به میزبانی استان اصفهان آغاز شده و تا چهارشنبه 7 شهریور ادامه دارد.

وی با اشاره به حوادث سال گذشته و انتظار مردم از هلال احمر، گفت: 33 سازمان عضو مدیریت بحران کشور هستند و یکی از این سازمان ها، هلال احمر است، اما مردم فکر می کنند هلال احمر تا آخر باید فعال باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به جایگاه خوب و مردمی هلال احمر در کشور، اعتماد مردم را سرمایه اصلی هلال احمر دانست و گفت: 280 میلیارد تومان از بودجه هلال احمر برای زلزله کرمانشاه اخصاص یافت و 60 میلیارد تومان نیز مردم هدیه کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha