سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در جامعه اسلامی آنچه امروز برای مردم با اهمیت و لذت‌بخش است این است که تا جایی که می‌توانیم بتوانیم به رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم قدم‌های بزرگی برداریم، چراکه این مردم قدرشناس و همیشه بصیر، نیازمند خدمت شایسته از سوی مسئولین می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در دیدار رئیس و کارکنان اعضای شورای حل اختلاف استان قزوین ضمن برشمردن اهمیت داوری در اسلام و رفع اختلافات در جامعه گفت: خوشبختانه در این سال‌هایی که شوراهای حل اختلاف در کشور تشکیل‌شده به‌خوبی توانسته اختلافات مهم را در جامعه و افراد را به‌خوبی بررسی و رفع نماید.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: کار اعضای شوراهای حل اختلاف بسیار خطیر بوده و چه خوب است که کارکنان آن در برخورد با برخی از پرونده‌های تشکیل‌شده با خوش‌رویی و داشتن سعه‌صدر با ارباب‌رجوع برخورد نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسلامی عنوان کرد: در جامعه اسلامی آنچه امروز برای مردم با اهمیت و لذت‌بخش است، این که تا جایی که می‌توانیم بتوانیم به رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم قدم‌های بزرگی برداریم، چراکه این مردم قدرشناس و همیشه بصیر نیازمند خدمت شایسته از سوی مسئولین می‌باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: وجود شوراهای حل اختلاف باعث کاهش رسیدگی به پرونده‌ها شده است و با افزایش و نهادینه کردن فرهنگ عفو و بخشش در جامعه باید همچنان به نقش‌آفرینی مشغول باشند.

استاد حوزه علمیه قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهید رجایی و باهنر بیان کرد: مسئولین باید در راستای خدمت‌رسانی شایسته، به آحاد مردم تلاش فراوان داشته باشند، چرا که امروز دشمنان درصدد هستند که این ملت در صحنه نباشند، ولی امسال به کوری دشمنان و استکبار جهانی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را جشن خواهیم گرفت.

سپس حجت‌الاسلام زمانی گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در شورای حل اختلاف استان قزوین ارائه داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha