پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کاملی فر

حوزه/ دبیر استانی بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به مظلومیت غدیر بر ضرورت احیای عید غدیر همچون عاشورا و اربعین تاکید کرد.

حجت الاسلام حسن کاملی فر دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان آذربایجان شرقی،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با گرامیداشت دهه امامت اظهار داشت: عید قربان و عید غدیر از اعیاد بزرگ اسلامی هستند که فاصله بین این دو عید بزرگ به نام دهه «امامت» نامگداری شده است.

وی افزود: دهه امامت فرصت ارزشمندی برای تحلیل و تبیین اهداف غدیر است و می توان با بهره گیری از فرصت های مختلف این ایام، در جهت توسعه و گسترش فرهنگ غدیر در جامعه همت کرد.

حجت الاسلام کاملی فر بر ضرورت فرهنگ سازی غدیر در جامعه اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: استقرار جامعه غدیری، رسالتی بر عهده همه شیعیان و بشریت تا روز قیامت است چرا که غدیر نیاز امروز و فردای جامعه ما و تنها راه برای طی طریق در راه مستقیم هدایت و عزت و اقتدار است.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان آذربایجان شرقی با اشاره به مظلومیت عید غدیر خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام رسالت خطیری بر دوش همه ما نهاده که همه ما وظیفه داریم غبار مظلومیت را از چهره غدیر بزداییم و عید غدیر را همچون عاشورا و اربعین با شکوه و عظمت خاصی برگزار کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان، ولایت فقیه را استمرار غدیر دانست و ادامه داد: پیام غدیر تبعیت از ولایت بوده و ولایت فقیه استمرار غدیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha