پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری همایش بزرگ چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، با حضور اندیشمندان و فرهیختگان کشوری و استانی در قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری در جلسه ستاد برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه از زمان تشکیل این جلسات، مدیران دستگاه های اجرایی استان در این جلسات حضور جدی پیدا نموده اند که جای قدردانی دارد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند این ملت با همه تحریم های اقتصادی و وضعیت معیشتی، باز هم پشتیبان روحانیت و رهبری بوده و خواهند بود.

وی افزود: دبیرخانه ای با همکاری حوزه علمیه قزوین، سازمان تبلیغات اسلامی استان و امور مساجد جهت برگزاری مراسم های مربوط به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شکیل شده که خوشبختانه مقاله ها وبرنامه هایی در این راستا ارسال شده است.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: تا این لحظه 450 مقاله در راستای موضوعات چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به این دبیرخانه ارسال شده که ارسال این مقالات تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی به برگزاری همایش بزرگ انقلاب اسلامی در استان قزوین اشاره و بیان کرد: همایش بزرگ چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور اندیشمندان و فرهیختگان کشوری و استانی در شهریور سال جاری، برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha