پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 تخصصی دانشگاه مذاهب اسلامی

نماینده دانشگاه مذاهب اسلامی در بوشهر گفت: تعداد ۸۵ داوطلب در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۲۰ نفر در رشته فقه شافعی و ۲۰ نفر دیگر در رشته فقه امامی جهت تحصیل در این دانشگاه پذیرفته خواهند شد.

محسن نژاد امان ارشاد امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، از برگزاری جذب اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی در بوشهر خبر داد و گفت: این آزمون روز گذشته در مهدیه امام خمینی(ره) بوشهر و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

نماینده دانشگاه مذاهب اسلامی در بوشهر با بیان اینکه این آزمون در سه مقطع برگزار شد افزود: داوطلبان شرکت در آزمون در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این آزمون حضور داشتند که پس از این مرحله افرادی که حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند می توانند از مهر ماه سال جاری در دانشگاه مذاهب اسلامی به تحصیل مشغول شوند.

وی به بیان آماری از شرکت کنندگان در این آزمون پرداخت و گفت:تعداد 85 داوطلب در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 20 نفر در رشته فقه شافعی و 20 نفر دیگر در رشته فقه امامی جهت تحصیل در این دانشگاه پذیرفته خواهند شد.

نژاد امان ارشاد با بیان اینکه  شعبه بوشهر سه ماه پیش راه اندازی شده، افزود: این دانشگاه دولتی است و تحصیل در آن رایگان می باشد.

 نماینده دانشگاه مذاهب اسلامی در بوشهر  یکی از اهداف راه اندازی دانشگاه مذاهب اسلامی در بوشهر را پذیرش دانشجویان اهل تسنن و تشیع و تحصیل این دو در مباحث علوم دینی، حوزوی و دانشگاهی عنوان کرد.

گفتنی است روز گذشته در جریان برگزاری آزمون دانشگاه مذاهب اسلامی در بوشهر حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از روند برگزاری آزمون در مهدیه امام خمینی(ره) این شهر بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha