جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خادمیاران خانواده رضوی حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مصاحبه خادمیاران خانواده رضوی حوزه علمیه خواهران مازندران به مدت دو روز برگزار شد.

خدیجه ساروی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، بیان کرد: در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی ، تحکیم بنیان خانواده، تربیت فرزندان بر اساس آموزه های اسلامی و رضوی طرح خادمیاران خانواده رضوی با همکاری آستان قدس رضوی در حوزه علمیه خواهران مازندران  به عنوان کانون روحانیون این طرح در استان درحال اجرا است.

وی افزود: این طرح با هدف هدایت، راهبری و جهت دهی به فعالیتهای تبلیغی مبلغان خواهر؛ تبلیغ فرهنگ رضوی در بین طلاب، دانش آموختگان، زنان، دختران و خانوادهها و ترویج سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده با تکیه بر آموزههای اسلامی و رضوی برگزار می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران یا اشاره به برنامه های این طرح گفت: فراهم سازی بکارگیری مبلغان در زمینه فعالیت های فرهنگی تبلیغی رضوی در جلسات خانگی، اماکن مذهبی، مساجد، آموزش و پرورش و دانشگاهها و ... در راستای تحکیم خانواده؛ فعالیتهای فرهنگی تبلیغی رضوی در شیوههای مجازی، مکتوب و رسانه ای  از جمله برنامه های کانون روحانیون خادمیاران خانوارده رضوی حوزه علمیه خواهران مازندران است.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح در سال گذشته، آزمون ورودی تست شخصیت با حضور 85 طلبه خواهر مازندران برگزار شد که از این تعداد 50 نفر امتیازات لازم را کسب و دعوت به مصاحبه شدند، که مصاحبه آنها توسط حجت الاسلام رشید مسئول کانون روحانیون خادمیاران خانواده رضوی آستان قدس به مدت دو روزدر مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران بر گزار شد که برای این افراد دوره های تربیت تربیت مشاور و کارگاههای آموزشی مبلغ خانواده برگزار می شود.

ساروی در پایان خاطر نشان کرد: افراد پذیرفته شده در دوره تربیت مشاور بعد از گذراندن دوره های آموزشی به مدت 2 سال، به عنوان مشاور در حرم رضوی و استان محل سکونت خود مشغول به ترویج سبک زندگی اسلامی اسلامی و رضوی می شوند.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸


 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha