چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی

حوزه/ مسئول ستاد اقامه نماز بوشهر از پیشرفت ۴۰ درصدی زائرسرای این استان در مشهد مقدس خبر داد.

حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر از پیشرفت 40 درصدی زائرسرای بوشهر، در مشهد مقدس خبر داد.

مسئول ستاد اقامه نماز بوشهر افزود: کلنگ زنی زائرسرای بوشهر سال 95 در مشهد مقدس به دست حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صورت گرفت و از آن زمان تاکنون این پروژه 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: پروژه زائرسرای بوشهر با مساحت 700 متر مربع شامل دو طبقه منفی، همکف و پنج طبقه با زیربنای پنج هزار متر مربع در حال احداث است.

حجت الاسلام رکنی بیان بیان داشت: زمین این پروژه توسط مقام معظم رهبری اعطا شده و در حال حاضر سقف هشتم آن کار شده است.

مسئول ستاد اقامه نماز بوشهر درباره اعتبارات هزینه شده برای احداث این زائرسرا، گفت: تمامی اعتبارات آن از کمک های مردم و خیرین و برخی اعتبارات اندک نیز از بعضی از شهرداری ها گرفته شده و این پروژه هیچ اعتبار مصوبی ندارد.

وی بیان داشت: پیش بینی می کنیم در صورتی که مردم و خیرین به کمک های خود ادامه دهند، ظرف 18 ماه آینده بتوان از این پروژه بهره برداری کرد.

مسئول ستاد اقامه نماز بوشهر با بیان اینکه این پروژه برای استان بوشهر در نوع خود بی نظیر است اظهار داشت: چنین پروژه ای در هیچ جاری ایران برای مردم بوشهر سابقه نداشته و نیاز است همگان کمک کنند تا هر چه سریعتر این پروژه به اتمام برسد.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha