جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مؤذنی ، مسئول امور صیانتی حوزه علیه خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام مؤذنی، گزینش کیفی داوطلبان جدیدالورود به مدارس علمیه را سیاست استانی مدریت حوزه علمیه خوزستان اعلام کرد.

حجت الاسلام علی‌محمد مؤذنی، مدیر امور صیانتی حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اتمام دوره تهذیبی داوطلبان جدیدالورود مدارس علمیه خوزستان، اظهارداشت: با اتمام دوره میثاق طلبگی که بیش از ۲۵۰ نفر در آن شرکت داشتند، دوره اختبار و تثبیت مدارس علمیه آغاز شد.

وی با بیان اینکه دوره اختبار و تثبیت مدارس علمیه، یک ماهه است، گفت: برخی مدارس از سوم و برخی دیگر نیز از دهم شهریورماه آن را برگزار خواهند کرد.

مدیر امور صیانتی حوزه علمیه خوزستان، مقاطع تحصیلی داوطلبین جدیدالورود مدارس علمیه را سطح ابتدایی، متوسط و عالی بیان کرد و افزود: پس از اتمام دوره اختبار آمار دقیق پذیرفته شدگان حوزه در مدارس علمیه اعلام می‌شود.

حجت الاسلام مؤذنی با بیان اینکه سال‌به‌سال نحوه گزینش طلاب کیفی‌تر می‌شود، اظهار داشت: سیاست استانی مدیریت حوزه علمیه خوزستان بر پذیرش کیفی طلاب است؛ تا إن شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی علمی و اخلاقی در مدارس علمیه باشیم.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha