جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جنبش امل و تجمع علمای مسلمان

حوزه/ هیئتی از جنبش امل به ریاست شیخ حسن المصری نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش با تجمع علمای مسلمان دیدار کرد و از آنان برای شرکت در مراسم یادبود امام موسی صدر دعوت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از جنبش امل به ریاست شیخ حسن المصری نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش با تجمع علمای مسلمان دیدار کرد.

شیخ المصری تصریح کرد: با تجمع علما دیدار کردیم تا آنان را به شرکت در مراسم یادبود امام موسی صدر دعوت کنیم و سپس در خصوص تأخیر در تشکیل دولت جدید بحث و گفتگو کردیم.

وی ادامه داد: در این دیدار بر وحدت امت در مقابله با توطئه هایی که علیه وحدت ما انجام می گیرد، تاکید کردیم.

شیخ المصری گفت: امسال تصمیم گرفتیم که مراسم سالگرد امام موسی صدر را در بعلبک برگزار کنیم تا توجهات را به سمت مناطقی که رژیم صهیونیستی و آمریکا آن را به بازیچه می گیرند، جلب کنیم و آنجا بر دفاع از محرومین و مستضعفین تاکید کنیم.

عضو جنبش امل اشاره کرد: نبیه برّی رئیس پارلمان لبنان و سید حسن نصرالله و سایر رهبران متعهد شده اند که با فساد مبارزه کرده و برای تسهیل امور برای مستضعفین تلاش کنند.

ما به عنوان محور مقاومت اجازه نخواهیم داد که "قرارداد قرن" اجرایی شود

شیخ المصری در بخش دیگر گفت: ما به عنوان محور مقاومت اجازه نخواهیم داد که "قرارداد قرن" اجرایی شود و ما برای نجات از این وضعیت بر فلسطینی ها تکیه می کنیم؛چرا که اگر فلسطینی ها "قرارداد قرن" را نپذیرند، منجر به عدم اجرا شدن آن می شود، امّا اگر مردم فلسطین با آن موافقت کنند، به آسانی اجرا می شود.

وی افزود: ما از تمامی مخلصین به ویژه نبیه برّی می خواهیم که برای وحدت جنبش حماس و فتح تلاش کنند؛ برای اینکه با وحدت فلسطینی ها می توان با این قرارداد مقابله کرد.

این روحانی لبنانی در پایان تاکید کرد: ما به خواست خداوند در راه پیروزی هستیم و محور مقاومت از پیروزی به پیروزی دیگر منتقل می شود و تمامی توطئه ها ما را از موضع خود در بازپس گیری قدس که همان هدف امام موسی صدر بود، متوقف نخواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha