سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اسماعیل معنوی

حوزه/ دبیر نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال استان خوزستان، از ارسال بیش از ۷۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره خبرداد.

اسماعیل معنوی، دبیر نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار و استقبال چشم‌گیر مخاطبان، بیان کرد: پیرو انتشار فراخوان نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال استان خوزستان، بیش از ۷۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که این تعداد برای ما بسیار خوشایند و مطلوب بود.

وی با بیان اینکه در این جشنواره استانی، هنرمندانی از اقصا نقاط کشور شرکت کردند، گفت: اگرچه جشنواره هنرهای دیجیتال در سطح استان خوزستان برگزار شد، اما هنرمندانی از دیگر نقاط کشور شرکت کرده و عملاً جشنواره هنرهای دیجیتال به یک جشنواره ملی تبدیل شد.

معنوی، با بیان اینکه داوری بخش‌های مختلف همچنان ادامه دارد، اظهارداشت: إن شاءالله تا هفته آینده داوری آثار رسیده به اتمام خواهد رسید و پس از عید سعید غدیر خم، اختتامیه‌ای با شکوه برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره هنرهای دیجیتال استان خوزستان، در پایان گفت: برای بخش پوستر و عکس چند اکران در نظر گرفته شده است که یکی اکران شهری با همکاری شهرداری اهواز است و دیگری راه‌اندازی نگارخانه و چاپ کتابچه آثار برگزیده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha