پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دو مسجد اسپرینگ فیلد، «انبار غذای مهربانی» راه اندازی کردند

حوزه/ مساجد النور و المدینه، دو مسجد در شهر اسپرینگ فیلد واقع در مینه سوتا، با همکاری یکدیگر اقدام به راه اندازی «انبا غذای مهربانی» برای کمک به قشر فقیر جامعه کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از روزنامه خبری سان ، دو مرکز اسلامی در شهر اسپرینگ فیلد ، واقع در ایالت مینه سوتای آمریکا، با همکاری هم اقدام به راه اندازی «انبار غذای مهربانی» برای نیازمندان و قشر فقیر جامعه کرده اند.

مسجد النور با همکاری مسجد المدینه این انبار غذا را راه اندازی کرده که  در مراسم افتتاحیه آن به 62 تن از ساکنان شهر کمک رسانی نمود.

در این انبار انواع مختلف غذاها از جمله غذاهای کنسرو شده، غلات، سیب زمینی، کلم، بلغور جو دوسر، سوپ، تنقلات و نان ارائه  می شوند. بانیان طرح قصد دارند در آینده مواد غذایی مهمتری از جمله محصولات گوشتی را به فهرست غذاهای انباری اضافه کنند. اقلام مربوطه از طریق کمک های مالی اعضای هر دو مسجد و از بانک محصولات غذایی «سکند هاروست» در این شهر خریداری شده اند.

مصطفی اسلام امام جماعت مسجد النور در اسپرینگ فیلد در این باره به خبرنگاران گفت: در شهر ما درصد بالایی از مردم نیاز به کمک دارند.

وی افزود: من در خدمات اجتماعی فعالیت دارم و شاهد  وضعیت نیازمندان هستم.

مریم خان از مسجد نیز می گوید: مهم است که  مستقیما به جامعه خدمت کنیم. این از ضروریات دین ما است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم این انبار غذایی به یکی از نقاط برجسته خدمات و کمک هایی که مسلمانان به جامعه می رسانند تبدیل شود. هدف اصلی ما این است که چهره حقیقی اسلام را به همگان نشان دهیم. و بخش مهمی از جامعه اسپرینگ فیلد بوده و کمک رسانی به نیازمندان را همچنان ادامه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha