سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرنگان رهبری گفت: امروز دشمنان موفق شده اند با هر ترفندی در برخی از حکومت های اسلامی نفوذ پیدا کنند و با این کار می خواهند از یک سو در بین جهان اسلام تفرقه ایجاد کنند و از طرف دیگر به دنبال غارت ثروت کشورهای مسلمان هستند.

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراستان کردستان، اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه ها و دشمنی های استکبار علیه ملت و مردم ایران آغاز شده و همچنان ادادمه دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرنگان رهبری گفت: علت اصلی این دشمنی به خطر افتادن منافع دول استکباری در منطقه بود، ولی با وجود این همه توطئه و دسیسه در طول 4 دهه اخیر علیه جمهوری ایران، بازهم شاهد اتحاد، وحدت و انسجام ملت ایران هستیم.

این عالم اهل سنت ادامه داد: دشمنان زمانی که در جبهه نظامی نتوانستند به نیات پلید خود دست پیدا کنند وارد فاز اقتصادی شدند و جمهوری اسلامی را تحریم اقتصادی کردند تا با این کار در داخل کشور چند دستگی و بدبینی ایجاد شود که خوشبختانه ملت ایران هوشیارتر از این امر هستند و فریب ترفندهای کور دشمنان را نمی خورند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دغدغه های دشمنان افزایش اقتدار روزافزون جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است، گفت: دشمنان به خوبی پیشرفت های علمی، اقتصادی، نظامی و... ایران را رصد می کنند و به همین منظور میلیاردها دلار هزینه می کنند که جلوی این روند را بگیرند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرنگان رهبری گفت: هيچ کسی منکر مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور نیست، ولی با این وجود مردم باید هوشیار باشند، زیرا قطعا از این پیچ تاریخی به راحتی عبور خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان موفق شده اند با هر ترفندی در برخی از کشور ها و حکومت های اسلامی نفوذ پیدا کنند و با این کار می خواهند از یک سو در بین جهان اسلام تفرقه ایجاد کنند و از طرف دیگر به دنبال غارت ثروت کشورهای مسلمان هستند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه در این برهه حساس از زمان مسئولان و مدیران باید رضایت و آسایش مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: ایران کشوری غنی است و دارای منابع و ذخایر طبیعی فراوان و از نیز نیروی انسانی متخصص و مجرب است، لذا باید این پتانسیل ها را مورد نظر گرفت و از آنها برای رفع مشکلات بهره برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha