شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی

حوزه/ دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری جشن بزرگ ولایت و کاروان شادی غدیر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به میزبانی مهدی‌شهر خبر داد.

حمیدرضا پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با بیان اینکه حرکت کاروان شادی غدیر از مسجد سیدالشهدا (ع) به سمت بیت‌الزهرا (س) در روز 8 شهریورماه هم‌زمان با روز عید غدیر از ساعت 11 صبح آغاز می‌شود، اظهار داشت: جشن بزرگ ولایت و کاروان شادی غدیر در مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه ترویج و توسعه فرهنگ توجه به جایگاه ولایت و امامت در مهدی‌شهر از اهداف برگزاری این آیین و کاروان در مهدی‌شهر است، تصریح کرد: جشن بزرگ ولایت و کاروان شادی غدیر با مداحی مداحان و حضور هیئت‌های مذهبی و مردم ولایتمدار مهدی‌شهر همراه است و کاروان شادی غدیر در شهر مهدی‌شهر و با حضور گسترده طلاب و روحانیان، اصناف، بسیجیان، مدیران، ورزشکاران، عشایر، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از حرکت کاروان شادی غدیر از مسجد سیدالشهدا (ع) به سمت بیت‌الزهرا (س)، نماز جماعت ظهر و عصر در حسینیه بیت‌الزهرا (س) مهدی‌شهر اقامه و جشن عید غدیر نیز در این محل برگزار می‌شود و محبان امیرالمؤمنین (ع) نیز در پایان این آیین میهمان سفره امام علی (ع) خواهند بود، افزود: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری سخنران جشن روز عید سعید غدیر خم در حسینیه بیت‌الزهرا (س) مهدی‌شهر خواهد بود.

پارسا خاطرنشان کرد: آیین خطبه‌خوانی غدیر در جشن بزرگ ولایت در مهدی‌شهر نیز توسط حجت‌الاسلام زین‌العابدین گلایری مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر (عج) مهدی‌شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha