پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسوی

حوزه/ حجت الاسلام موسوی گفت: ارتش در امر قرآن از سازمان های پیشتاز است، براین اساس تقریبا هر سه شنبه ۱۳ هزار کلاس قران برای پرسنل و خانواده های ارتشیان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام  سید جانمراد موسوی رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی، عصر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش ولایی، مردمی و مکتبی است و در خدمت مردم، نظام و ارمان های نظام جمهوری اسلامی است، گفت: حفظ ارزش های نظام و منافع ملت مهمترین رسالت خود می دانیم.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه شهید نصر اصفهان ادامه داد: امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران بیشترین تعداد کلاس های قرآن در بین نهادها و سازمان ها برگزار می شود.

وی افزود: در راس برنامه های فرهنگی، محفل انس با قرآن، برنامه های مختلف دینی چون زیارت عاشورا، آگاهی سیاسی و بصیرتی و  تحکیم عقیدتی برای خانواده بزرگ ارتش، خاصه پدافند هوایی شهیدنصر برگزار می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه شهید نصر اصفهان با بیان اینکه در طول سال برنامه های مختلفی برای تقویت ایمانی و عقیدتی برگزار می شود، گفت: در کل منطقه اصفهان براساس تلاش های صورت گرفته 50 نفر حافظ کل قرآن و جزء های مختلف قران و100 نفر حافظ چهل حدیث از کارکنان اصفهان تربیت شده اند.

وی در تشریح برنامه های دهه پدافند هوایی در شهریورماه بیان کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان های یزد، چهار محال بختیاری و اصفهان، سخنرانی فرماندهان در خطبه های نماز جمعه، جشن های ویژه فرهنگی برای خانواده ها، برگزاری جشن ویژه سربازان، دیدار با خانواده شهدا و محفل انس با قران و همچنین برگزاری صبحگاه مشترک و برگزاری مسابقات ورزشی، اردوی جهادی برای خانواده ها و علاقه مندان مناطق محروم استان از جمله برنامه های تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام موسوی در پاسخ به سوال خبرنگار «حوزه» پیرامون تعداد مبلغ دینی فعال در منطقه پدافند هوایی اذعان کرد: در حال حاضر بیش از 20 مبلغ دینی در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهان درحال فعالیت بوده و به صورت روزانه 20 نماز جماعت در یگان های مختلف برگزار می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha