پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گردهمایی طلاب و روحانیون اصفهان به مناسبت غدیر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ناصری نسبت به فراموشی، غدیر و اصول اساسی اسلام هشدار داد و گفت: احیا و ترویج معارف غدیر و اهل بیت(ع) یک امر ضروری برای هر طلبه و شیعه است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان  حجت الاسلام والمسلمین شیخ جعفر ناصری، عصر امروز در جمع روحانیون، به مناسبت افتتاح مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) اظهار کرد:  غدیر یک زندگی است و در طول تاریخ که قرآن از انبیا نقل می کند هر کدام یک مداری دارد و در هر بعدی این مفاهیم قابل بهره برداری است و غدیر در امتداد همین زندگی انبیاست.

وی، نسبت به فراموشی غدیر و اصول اساسی اسلام هشدار داد و افزود: وای بر روزگاری که فتنه ها و الگوهای فساد را بر امور اسلامی ترجیح یابد و هر زمان ممکن است ما هم مبتلا بشویم

استاد حوزه  تاکید کرد: اگر شخصی به خصوص طلبه ها با غدیر و ولایت آشنا شود از فتنه ها مصون خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین ناصری تاکید کرد: نباید راجع به امیرالمومنین(ع) یک سنی بیشتر از ما اطلاع داشته باشد، بنابراین احیا و ترویج معارف غدیر  و اهل بیت(ع) یک امر ضروری برای هر طلبه و شیعه است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شخصی و خانوادگی از ابعاد زندگی معصومین است، یادآور شد: بعد از ۱۴۰۰ سال وقت آن رسیده افرادی را که با عناد وارد اسلام شدند را رسوا کنیم؟

رئیس بنیاد علمی فرهنگی هاد با بیان اینکه ما باید روی خلافت امیرالمونین(ع) کار کنیم تصریح کرد: هویت بخشی به جامعه با تقویت حوزه های علمیه محقق می شود. ۴ دهه از انقلاب می گذرد و مردم هویت پیدا کردند پس حوزه باید ارتقا پیدا کنند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha