پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با بیان اینکه «ضیافت علوی» منشأ خیر و برکت در خوزستان است، گفت: طلاب و روحانیون مسجد الغدیر اهواز با اقدام جهادی خود در یک منطقه کوچک، طرحی بزرگ و کشوری به راه انداختند که سبب ایجاد فضای شور و نشاط معنوی در جامعه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه چهارشنبه در جشن خیابانی غدیر و بازدید از طرح «ضیافت علوی»، ضمن ابراز خرسندی از شور و شعف وصف ناپذیر مردم در گرامیداشت عیدالله اکبر، عید سعید غدیر خم، اظهارداشت: مردم خداجوی خوزستانی، با حضور در مراسم‌های گرامیداشت غدیر، ثابت کردید که در راه ولایت امیرالمؤمنین(ع) ثابت قدم هستید و هیچ‌گاه از راه ولایت و امامت خارج نمی‌شوید.

* «ضیافت علوی» نمونه بارز اقدام انقلابی طلاب

امام جمعه موقت اهواز، در ادامه با بیان اینکه طرح با برکت «ضیافت علوی» نمونه بارز اقدام انقلابی و جهادی طلاب است، گفت: طلاب و روحانیون مسجد الغدیر اهواز با اقدام جهادی خود در یک منطقه کوچک، طرحی بزرگ و کشوری به راه انداختند که سبب ایجاد فضای شور و نشاط معنوی در جامعه شده است.

* مرحبا به غیرت دینی طلاب جهادی

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با تأکید بر اینکه چشم دشمنان از دیدن این شور و نشاط معنوی ارادتمندان امیرالمؤمنین(ع) کور می‌شود، اذعان داشت: مرحبا به غیرت دینی طلاب جهادی اهواز که با عزمی راسخ و پشتکاری فراوان طرحی بزرگ و میدانی را طبق روال همه ساله به نحو احسن برگزار می‌کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امیدواریم طرح مبارک «ضیافت علوی» که منشأ برکات فراوانی برای خوزستان بوده، در سایر اقصا نقاط کشور نیز سرمنشأ همه اقدام‌های نیک و پسندیده باشد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha