جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: طلاب علوم دینی باید نصایح ارزشمند اساتید حوزه را عمل نموده وبه آن مقید باشندودر بهره گیری بیشتر از همواره تلاش فراوان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، ضمن تبریک اعیاد عید غدیر خم وهمچنین ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) بر بهره گیری بیشتر از روایات واحادیث ائمه معصومین(ع) پرداخت وگفت:ائمه معصومین(ع) در آن دوران با خلفای مختلفی روبه رو بودند، که جز ظلم وستم بر انسانها وائمه معصومین(ع) چیزی برای خود در تاریخ به یادگار نگذاشتند و همیشه این امامان مظلوم در معرض سخت ترین شرایط زندگی بودند که با سعه صبر و برباری وایمان به خدای متعال همه این رنجها را به جان خریده ودر تبلیغ رسالت دین اسلام ثابت قدم بودند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: امروز رسالت اصلی طلاب علوم دینی بیش از پیش خطیر وحساس است، چرا که امروز دشمنان با اصل نظام اسلامی وترویج شبهات در آموزه های اسلامی ودینی می خواهند اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی را مورد تخریب وهجمه های شوم خود قراردهند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت:طلاب علوم دینی باید نصایح ارزشمند اساتید حوزه را عمل نموده و به آن مقید باشند و در بهره گیری بیشتر از همواره تلاش فراوان داشته باشند.

حجت الاسلام علی بخشی به حضور موثر روحانیت وحوزه های علمیه در جامعه پرداخت و بیان کرد: دشمنان بدانند که روحانیت وحوزه های علمیه واین ملت بصیر و هوشیار همیشه پشتیبان هم بوده و توطئه های دشمنان در کشور ما ره به جایی نخواهد برد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: وقایع تلخ دی ماه سال گذشته وتخریب  این مدرسه از سوی برخی از عوامل خودفروخته دشمنان این مدرسه امروز مثل همیشه و با حضور خوب وبا نشاط طلاب علوم دینی همچنان به وظیفه رسالت خود در تبلیغ دین اسلام وایستادگی در برابر مستکبران ایستاده و خواهد ایستاد و این گونه هجمه ها نمی تواند در برابر اراده وایمان طلاب علوم دینی خللی وارد نماید.

حجت الاسلام علی بخشی اظهارکرد: حوزه های علمیه وروحانیت خارچشم دشمنان است واین ملت بصیر و آگاه و با رهبری مقتدرانه و هوشمندانه رهبری معظم انقلاب اسلامی در برابر هرگونه تهدید از سوی دشمنان با اقتدار ایستاده است.

یادآوری می شود در حال حاضر در مدرسه علمیه شهرستان تاکستان 140 نفرطلبه در پایه های اول تا دهم مشغول تحصیل علوم دینی هستند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha