چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
روش آموزش «هنجی» قرآن

حوزه/ مسئول شورای توسعه فرهنگ قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: برای مربیان قرآنی در سنندج کلاس های روش تدریس سنتی قرآن به نام «هنجی» برگزار شد.

كامل گلباغی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: برای مربیان قرآنی در سنندج کلاس های روش تدریس سنتی قرآن به نام «هنجی» برگزار شد.

مسئول شورای توسعه فرهنگ قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، گفت: تدریس این دوره از آموزش قرآن کریم به روش «هنجي» را استاد مجید شاه ویسی از اساتید قرآن کریم بر عهده داشت.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود بیان داشت: در روش «هنجی» مربیان قرآن با روش های سنتی قرآئت، روانحوانی، صوت و.. قرآن آشنا شدند.

گلباغی اظهار داشت: شرکت کنندگان در این دوره از آموزش قرآن کریم گواهی نامه مذکور را دریافت خواهند کرد و همچنین نفرات برتر می توانند در دوره های تکمیلی آموزش به روش «هنجی» حضور پیدا کنند.

مسئول شورای توسعه فرهنگ قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: روش «هنجی»، روش سنتی فرا گیری قرآن است که در آن به روش کامل سنتی اصول و قواعد فراگیری قرآن آموزش داده می شود و این روش از قدمت زیادی در این استان برخوردار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha