سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خواجوی مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه حوزه های علمیه مهد ولایتمداری و مبلّغ پیام غدیر هستند گفت: وظیفه حوزه انقلابی تربیت طلاب با اندیشه غدیر است.

حجت الاسلام محمدرضا خواجوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به آیه 67 سوره مائده که می فرماید: « يَا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ مَا أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ وَإِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَمَا بَلَّغْتَ رِسَالَتَهُ وَاللَّهُ يَعْصِمُكَ مِنَ النَّاسِ إِنَّ اللَّهَ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْكَافِرِينَ » ای پیامبر! آنچه را از جانب پروردگارت به سوی تو نازل شد، ابلاغ کن و اگر چنین نکنی، پیامش را نرسانده‌ای و خدا تو را از گزند مردم نگاه می‌دارد خداوند کافران را هدایت نمی‌کند.»، گفت: دفاع از حریم ولایت فقیه در اصل تبلیغ پیام غدیر به نسل حاضر است.

وی در ادامه با توجه به کلام حضرت امام(ره) که می فرمایند: ولایت فقیه استمرار حرکت انبیاست، گفت: در عصر غیبت، ولایت فقیه جامعه اسلامی را در مسیر الهی و ادامه دهنده رسالت پیامبران(ع) است.

حجت الاسلام خواجوی پیمودن مسیر 40 ساله انقلاب اسلامی با عزتمندی و پیشرفت همه جانبه باعث امیدواری ملل محروم دنیا گشته،گفت: حضرت امام(ره) با الگو از حکومت پیامبر(ص) و امام علی(ع) بار دیگر عظمت اسلام ناب را به رُخ دنیا کشید.

وی با بیان اینکه سه مثلث زر،زور و تزویر در طول تاریخ حیات خود را در عدم قدرت دینی توسط عالمان مهذب دیده اند،گفت: حکومت اسلامی در صورت پیاده شدن کامل در سطح دنیا عرصه را بر ظالمان و سلطه گران خواهد بست.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به نیاز جامعه اسلامی به ترویج فرهنگ غدیر، گفت: مهمترین پیام غدیر به نسل حاضر تبعیت از ولی فقیه برای مقابله با نقشه دشمنان جهان اسلام و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه احیاء اسلام ناب محمدی(ص) و عزتمندی مسلمین در گرو عملکرد و مدیریت صحیح مسئولین است، گفت: ایران اسلامی بعنوان ام القرای جهان اسلام سمبل تحول دینی در دنیا خصوصا جهان اسلام قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه  حوزه های علمیه مهد ولایتمداری و مبلغ پیام غدیر هستند، گفت: وظیفه حوزه انقلابی تربیت طلاب با اندیشه غدیر است.       

وی در ادامه حوزه های علمیه را موثرترین بانیان تفکر انسان ساز در عصر حاضر دانست و گفت: بیداری مردم دنیا در برابر تفکرات الحادی و سلفی و بازگشت به اسلام ناب محمدی(ص) زمینه ساز ظهور منجی بشر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha