جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مختار کرمی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: امروز مسئولان باید با توجه به برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی به صورت جهادی وارد عرصه اقتصاد و تولید شوند و کشور را در این زمینه تقویت نمایند، البته در این میان نباید نقش مردم را نیز به دست فراموشی بسپاریم.

حجت الاسلام مختار کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها دغدغه آنها خدمت به مردم و کشور است، جهادگر و انقلابی محسوب می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: همه ما اذعان داریم که پست و مقام برای همیشه در دستان افراد نیست و آن چیزی که برای ما می ماند، اعمالمان است که در آن زمان انجام داده ایم و بزرگترین افتخار برای یک مدیر خدمت به خلق خدا و مردم است.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: امام خامنه ای می فرمایند که همه کارگزاران نظام باید در مسیر جهادی و انقلابی حرکت کنند، چرا که خداوند به برکت خون شهدا فرصتی برای خدمت به مردم و تقویت نظام به ما داده و باید از این فرصت بهره ببریم.

حجت الاسلام کرمی در ادامه با اشاره به نعمت امنیت در کشور، گفت: خوشبختانه با وجود اینکه در منطقه شاهد شدیدترین مناقشات و درگیری های نظامی هستیم، ولی در داخل کشور با امنیتی وصف ناشدنی روبرو هستیم که این نعمت را باید مدیون نیروهای امنیتی، نظامی وانتظامی دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: جهاد نعمتی است که خداوند متعال نصیب هرکسی نمی کند و در احادیث داریم که جهاد یکی از درهای بهشت برای ابرار و اولیای خاص وی است.

این مقام مسئول ادامه داد: لذا امروز مسئولان باید با توجه به برخی از مشکلات اقتصادی و معیشتی به صورت جهادی وارد عرصه اقتصاد و تولید شوند و کشور را در این زمینه تقویت نمایند، البته در این میان نباید نقش مردم را نیز به دست فراموشی بسپاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha