پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تلاش نژادپرستان مسلح برای برهم زدن کنوانسیون اسلامی هیوستون

حوزه/ گروهی از نژادپرستان مسلح تگزاسی با تجمع روبروی محل برگزاری پنجاه پنجمین کنوانسیون سالانه اسلامی در هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا تلاش کردند این گردهمایی را برهم بزنند .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از chron، گروهی از اسلام ستیزان راست افراطی درحالی که سلاح های گرم به همراه داشتند، شنبه بعد از ظهر با تجمع روبروی محل برگزاری پنجاه و پنجمین کنوانسیون سالانه اسلامی در شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا، سعی در ایجاد اختلال داشتند. در این  اعتراضات سه نفر توسط پلیس دستگیر شدند.

با وجودی که تعداد معترضان نژادپرست کمتر از 100 نفر بودند، گفته می شود یکی از اعضای این گروه مسلح تگزاسی از موانعی که پلیس گذاشته بود عبور کرده و به مسلمانان حمله کرد.

این کنوانسیون سالانه به میزبانی جامعه اسلامی آمریکای شمالی که تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت، هزاران تن از مسلمانان از سرتاسر ایالات متحده را برای شرکت در سمینارها، گفتمان ها، کارگاه های آموزشی، هنری، نماز جماعت، گردشگری و جشنواره ها را به خود جذب می کند.

کریستال  محمد از اعضای جامعه سیاه پوستان درباره برخوردهای توهین آمیز نژادپرستان، گفت: آن ها خنده دار و ضعیف هستند! آن ها ضدآمریکایی بوده و رفتارهایشان با متمم اول قانون اساسی یعنی آزادی دینی مغایرت دارد. و حقوق انسانی ما یعنی حق داشتن دینی منتخب خودمان را زیر سئوال می برند.

سید رضوان که برای شرکت در این همایش از شهر سن آنتونیو آمده با بیان اینکه رفتارهای اسلام ستیزانه هیچ ترس و ارعابی در وی به وجود نیاورده، می گوید: تعدادشان بسیار کم بود که این خودش مایه ی خرسندی است.  آن ها همیشه کسانی خواهند بود که از اسلام خوششان نمی آید و تغییر هم نمی کنند و ما با این مسئله مشکلی نداریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha