جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دفتر تبلیغات اسلامی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری سلسله جلسات آنلاین مبلغان فعال در محیط سایت و وبلاگ، از ساماندهی مبلغان دینی فعال در فضای مجازی توسط این دفتر خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام وحید رضا ملکی با اشاره به برگزاری سلسله جلسات آنلاین مبلغان فعال در محیط سایت و وبلاگ دفتر تبلیغات اسلامی گفت: تا کنون سه نشست آنلاین برگزار شده که نشست اول با موضوع «راهکارهای نوشتن تیتر جذاب بر اساس content marketing» و نشست دوم با موضوع «راهکارهای بالا بردن رتبه(سئو) سایت ها و وبلاگ ها در موتور های جستجو با زنجیره سازی محتوا» بوده است.

وی افزود: دو نشست دیگر هم با عنوان «شیوه های اعتبار بخشی و ارتقاء جایگاه علمی سایت و وبلاگ با استناد به بانک های اطلاعاتی مرجع در فضای مجازی » و « شیوه های ایده پردازی و تولید محتوای نوآورانه در موضوعات مرتبط با خانواده » تا پایان شهریور ماه توسط این اداره برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی هدف از برگزاری این نشست ها را افزایش ارتباط بین مبلغان فضای مجازی در محیط های سایت و وبلاگ عنوان کرد و افزود: ارتقای مهارت های تبلیغی در فضای مجازی و پاسخگویی به سؤالات فنی مبلغان فضای مجازی از دیگر اهداف این نشست ها است.

وی با بیان این که مباحث این جلسات در جهت ارتقاء توانمندی های مهارتی و محتوایی مبلغان در راستای اولویت های موضوعی قطب های فکری و فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم می باشد، گفت: سعی ما بر این است که این جلسات به صورت هفتگی و مستمر تا پایان سال با موضوعات مهم و کاربردی ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام ملکی گفت: در صورت بازخورد مناسب، این سلسله جلسات آموزشی را برای سایر مبلغان فعال در محیط های تبلیغی یعنی شبکه های اجتماعی و پیام رسان نیز برگزار خواهیم کرد.

وی یکی از امتیازات این جلسات را افزایش انگیزه و همدلی در بین طلاب برای تبلیغ منسجم و هدفمند در فضای مجازی دانست و افزود: این جلسات باعث شده است که سطح وسیعی از طلاب که در سراسر کشور در فضای مجازی تبلیغ می کنند با هم مرتبط شده و و با برنامه های در نظر گرفته شده بتوانیم آنها را سازماندهی نموده و شبکه تولید و توزیع گسترده در فضای مجازی را محقق کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha