جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

حوزه/ حجت الاسلام طیبی فر، تقویت تفکر انقلابی را از برکات تفاهم نامه مشترک حوزه و سپاه دانست و گفت: با این تفاهم نامه فعالیت‌های بسیار گسترده‌تری در زمینه اعزام مبلغ، برگزاری دوره‌های بصیرتی و.... انجام شد که سبب تهاجم یک‌باره علیه القائات دشمن در مناطق محروم گردید.

حجت الاسلام حسین طیبی فر، فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تفاهم نامه حوزه و سپاه، گفت: تا پیش از  انعقاد تفاهم نامه مدیر حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در سپاه که 5 سال پیش به امضا رسید، فعالیت‌هایی صورت می‌گرفت که بعضاً موازی با یکدیگر بودند، اما بحمدالله پس از آن تفاهم نامه مشترک و تشکیل شورای عالی هماهنگی بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور، کلیه اقدامات به نحو مطلوبی اجرایی می‌شود.

وی یکی از برکات تفاهم نامه مشترک حوزه و سپاه را تقویت تفکر انقلابی دانست و ادامه داد: با این تفاهم نامه فعالیت‌های بسیار گسترده‌تری در زمینه اعزام مبلغ، برگزاری دوره‌های بصیرتی و.... انجام شد که سبب تهاجم یک‌باره علیه القائات دشمن در مناطق محروم گردید.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع)، با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران با گفتمان امام خمینی(ره)، قریب به 40 سال با اقتدار بر روی پای خود ایستاده است، خاطرنشان کرد: کسانی که در تلاش‌اند تفسیر نادرستی از برخی گفتمان‌های امام راحل داشته باشند، به دنبال برچیدن اساس انقلاب اسلامی ایران هستند که مبلغان باید با آن‌ها برخورد کنند.

حجت الاسلام طیبی فر، در پایان بابیان اینکه حوزه‌های علمیه ذاتاً دارای روحیه استکبارستیزی است و لازم است این روح را در کالبد جامعه بدمند و جامعه را نسبت به دشمنان اصلی، یعنی آمریکا معرفت دهند، افزود: سابقه حوزه‌های علمیه از گذشته تا کنون نشان داده می‌توانند حرکت‌های بزرگی انجام دهند و یکی از این حرکت‌ها، معرفت دادن نسبت به دشمنی آمریکا بوده و این مهم باید در جلسات شورای عالی هماهنگی بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور، مطرح شود.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha