پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ عیادت آیت الله نمازی از امام جمعه ابوزیدآباد در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور در بیمارستان شهید بهشتی از حجت الاسلام حسن مفرح زاده، امام جمعه ابوزید آباد و از روحانیون جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان، شب گذشته به اتفاق هیئت همراه با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان، از حجت الاسلام  حسن مفرح زاده، امام جمعه ابوزید آباد و  از روحانیون جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس عیادت کرد و در جریان روند درمان این روحانی ایثارگر قرار گرفت.

 مسئول تیم پزشکی معالج امام جمعه ابوزیدآباد از بهبود وضعیت حجت الاسلام مفرح زاده نسبت به چند روز قبل خبر داد و گفت: تیم پزشکی از هرگونه اقدام در زمینه جراحی، مراقبت های ویژه و ... که برای بهبودی ایشان لازم بوده، مضایقه نکرده و تمام تلاش خود را در این جهت بکار برده و هرچند هوشیاری بیمار از ابتدا 6 تا 5 بود و امروز هم تا 7 الی 8 رسید، ولی باید همچنان تحت نظر باشد.

امام جمعه کاشان نیز در گفتگو با خبرنگار حوزه با بیان این که برادر عزیز و بزرگوارمان حاج آقا مفرح زاده از نیروهای خوب و پابه رکاب میدان مبارزه و جهاد اصغر و اکبر می باشد، گفت: حجت الاسلام والمسلمین مفرح زاده ضمن اینکه فاضل، باسواد و مجاهد می باشد، از جانبازان و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس نیز هستند و ان شاءالله خداوندمتعال سلامتی و شفای عاجل به ایشان عنایت فرماید تا مردم منطقه کاشان و ابوزیدآباد از وجود این روحانی  مجاهد و انقلابی بیش از پیش بهره مند شوند.

شایان ذکراست، امام جمعه ابوزید آباد از روحانیون جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس و مدرس حوزه و دانشگاه چند روز پیش به علت فشار بالا  و عارضه مغزی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha