پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سالم سید الراجحی ، مستبصر تانزانیایی

حوزه/ سید الراحجی، با بیان اینکه صدقه به نیازمندان و اطعام مؤمن ریشه در فرهنگ دیرینه اسلام واقعی دارد، گفت: طرح «ضیافت علوی» به مردم می‌فهماند که اسلام واقعی چه کمکی می‌تواند به مردم جهان کند؛ به همین دلیل به مسئولان اجرایی این طرح توصیه می‌کنم با تبلیغات گسترده، آن را جهانی کنند.

سالم سید الراحجی، مستبصر اهل تانزانیا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، که در حاشیه اجرای طرح «ضیافت علوی» انجام شد، با بیان اینکه اطعام مردم یک عمل انسانی است، اظهارداشت: اطعام مردم پیش از آنکه یک عمل دینی باشد، یک عمل انسانی است؛ چراکه خداوند متعال دین را برای انسان آماده کرده تا انسان را «انسان» کند؛ یعنی فرموده اول انسان شو، بعد دین‌داری کن؛ به همین دلیل اطعام مردم و مؤمنین، پیش از آنکه دینی باشد، اقدامی انسانی است.

*«ضیافت علوی» شیوه صحیح و کاربردی معرفی اسلام واقعی

وی با بیان اینکه اجرای طرح «ضیافت علوی» شیوه صحیح و کاربردی معرفی اسلام واقعی است، گفت: این طرح به مردم می‌فهماند که اسلام واقعی چه کمکی می‌تواند به مردم جهان کند؛ به همین دلیل به مسئولان اجرایی این طرح توصیه می‌کنم با تبلیغات گسترده، آن را جهانی کنند.

*صدقه به نیازمندان و اطعام مؤمن ریشه در فرهنگ دیرینه اسلام واقعی دارد

سید الراحجی، با تأکید بر اینکه صدقه به نیازمندان و اطعام مؤمن ریشه در فرهنگ دیرینه اسلام واقعی دارد، تصریح کرد: از همه مسئولان و دست‌اندرکاران این کار تشکر می‌کنم که با روش‌های جدید سعی می‌کنند تا چهره حقیقی اسلام را به مردم جهان بفهمانند.

این مستبصر تانزانیایی، در پایان گفت: «ضیافت علوی» نمونه بارز یک کار جمعی برای کمک به جمع گسترده‌تری از مردم است؛ به همین دلیل آن‌هایی که در این کار شریک‌اند، با جان و دل تلاش کرده و در راه خدا و برای کمک به همنوعان خود، تلاش می‌کنند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha