پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فردوسی پور

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان از برگزاری همایش پنجاهمین سالروز حضور جهادی رهبر معظم انقلاب در عرصه کمک‌رسانی به‌ مردم زلزله‌زده جنوب خراسان در سال ۴۷ خبر داد.

حجت الاسلام محمد فردوسی پور در گفتگو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اشاره به‌ پنجاهمین سالگرد حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده سال 1347 شهرستان های گناباد، کاخک و فردوس، از برگزاری همایش نکوداشت پنجاهمین سالگرد حضور جهادی رهبری در عرصه کمک رسانی به‌ مردم زلزله‌زده با عنوان«جهاد دائمی به سبک ولی» خبر داد.

وی افزود: این همایش در دو نوبت مورخ 13 شهریور با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی در شهرستان فردوس و در تاریخ های 15 و 16 شهریور ماه با حضور حجج اسلام و المسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات کشور و محمد باقر فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد برگزار می شود.

وی افزود: در نوبت عصر این همایش در مشهد، دکتر عادل پیغامی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه امام صادق(ع) درباره مباحث اقتصادی و فعالی، استاد دانشگاه به عنوان سبک زندگی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خراسان با اشاره به ارائه گزارشی از فعالیت های گروه های جهادی این حوزه در این همایش، ابراز کرد: همایش «جهاد دائمی به سبک ولی» با حضور 50 گروه جهادی متشکل از روحانیون و اقشار مختلف خواهران و برادران برای کمک‌رسانی به‌مردم و تبیین حرکت مقام معظم رهبری برای جوانان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام فردوسی‌پور یادآور شد: این همایش به عنوان نمونه‌ای از فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی دینی به‌بیان و نوع کمک رسانی‌های رهبری می پردازد.

وی با اشاره به‌ زلزله سال 1347 در جنوب استان خراسان و شهرستان‌های گناباد، کاخک و فردوس، گفت: آن زمان مصادف با حکمرانی حکومت طاغوت در ایران بود که در آن روزها مقام معظم رهبری با همراهی تعدادی از طلاب و روحانیون، برای کمک‌رسانی به‌مردم زلزله زده به‌این مناطق ورود کردند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha