پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معرفی  مدیر جدید حوزه علمیه سرپل ذهاب

حوزه/در مراسمی با حضور آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، از خدمات حجت الاسلام مختار سلیمانی، مدیر سابق حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب تقدیر و حجت الاسلام مقداد یعقوبی، به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،‌ آیت‌الله مصطفی علما روز دوشنبه در نشست تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه شهرستان سرپل ذهاب، اظهار داشت: شرط اول طلبگی، اخلاص و نیت برای رضای خداوند است.

وی در ادامه با توجه به اینکه طلبه باید در ابتدای بهار جوانی متخلق به اخلاق اسلامی باشد، افزود: طلبه از ابتدای جوانی باید با تهذیب نفس خود را وقف راه و دین خدا کند و قطعا کسانی که با نیات خالص خود را در راه خداوند وقف کنند خداوند نیز پاداش آنان را خواهد داد.  

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ذات طلبگی توام با سختی ها و کمبودها است، ادامه داد: سختی ها و کمبود ها  می تواند انسان های بزرگ را تربیت کند.

آیت الله علما در ادامه از تلاش و ایثار ماندگار علما و بزرگان حوزه های علمیه یاد کرد و گفت:  طلاب و روحانیون باید از میراث ارزشمند حوزه های علمیه درست و صحیح نگهداری کنند .

وی، حضور روحانیون عالم و عامل در هر جامعه ای را بسیار مهم و غنیمت دانست و افزود: حوزه ها باید به دنبال تربیت انسان های بزرگ و تاثیر گذار در جامعه باشند.

برپایه این گزارش، در این مراسم از خدمات حجت الاسلام مختار سلیمانی، مدیر سابق حوزه علمیه شهرستان سرپل ذهاب تقدیر و حجت الاسلام مقداد یعقوبی، به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha