پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 460493
۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
دیدار امام جمعه بهاباد با کارگر شورکی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بهاباد در نشستی با مدیر حوزه خواهران استان یزد، ارتقای وضعیت آموزشی، پژوهشی و مالی مدرسه علمیه خواهران حضرت خدیجه کبری(س) این شهرستان را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، عصر امروز ، حجت الاسلام علی اکبر بشکانی، امام جمعه شهرستان بهاباد با حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام بشکانی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در راه اندازی و توسعه تنها مدرسه علمیه خواهران شهرستان بهاباد پس از بازگشایی از سال تحصیلی9۳-9۲ تاکنون اظهار کرد: با چند برابر شدن تعداد طلاب در حال تحصیل در پنج سال گذشته، توجه بیشتر نسبت به ارتقای کیفیت این مدرسه احساس می شود.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت فعلی مدرسه حضرت خدیجه کبری(س) بهاباد افزود: با توجه به محرومیت شهرستان و نیاز مبرم به حضور دانش آموختگان حوزوی می بایست سطح علمی، آموزشی، پژوهشی و نیز مالی مدرسه با توجه به نزدیک بودن پایان دانش آموختگی طلاب ورودی 92 ارتقا یابد.

برپایه این گزارش، در این نشست صمیمانه که نقیب احمدی، معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران استان یزد هم حضور داشت؛ تصمیماتی در خصوص بهبود وضعیت فعلی مدرسه علمیه خواهران بهاباد با توجه به درخواست امام جمعه محترم اتخاذ شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha