پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق گفت: تهدید های آمریکا برای حمایت از جبهه النصره در ادلب، تمامی حامیان و مؤسسان تروریسم تکفیری را رسوا کرد به ویژه که منطقه ادلب بزرگترین مرکز تجمع القاعده در جهان و منبع خطر مستقیم برای لبنان است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی مراسمی در شهرک الناقوره گفت: تهدید های آمریکا برای حمایت از جبهه النصرة در ادلب، تمامی حامیان و مؤسسان تروریسم تکفیری رسوا کرد به ویژه که منطقه ادلب بزرگترین مرکز تجمع القاعده در جهان و منبع خطر مستقیم برای لبنان است.

وی تاکید کرد: دولت آمریکا برای متوقف کردن روند ریشه کن کردن جبهه النصرة در ادلب تلاش می کند و همکاری نظامی، امنیتی و اقتصادی اسرائیل و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به بالاترین حد خود رسیده است.

شیخ قاووق افزود: تلاش این کشور ها برای عادی سازی روابط و تبعیت از ترامپ باعث شده است که ترامپ گام هایی را برای حذف مسئله فلسطین بردارد.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: تأخیر در تشکیل دولت، توطئه احیای اختلافات و حزب گرایی سیاسی را رسوا کرد و لبنان اکنون در برابر فرصتی است که برای رهایی از بحران نباید آن را ضایع کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha