چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت تبیین و آگاهی بخشی بیشتر درمورد فجایع رژیم ستم شاهی ۱۷ شهریور، گفت: طلاب، روحانیان و مبلغان ظرفیت ویژه ای برای تبیین این مهم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت الاسلام مهدی مهرپویان، امروز در نشست ستاد گرامیداشت 17 شهریور خراسان شمالی، هماهنگی با روحانیان و طلاب به منظور تبیین واقعه 17 شهریور را از مهم ترین رویکردهای حوزه علمیه استان به مناسبت این واقعه دانست.

وی با اشاره به برگزاری همایش خانواده طلاب و روحانیان استان در پنج شنبه هفته جاری، اضافه کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیلی، از اساتید حوزه علمیه قم در محل آستان مقدس حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام مهرپویان با اشاره به تمهیدات لازم در زمینه تبیین قیام 17 شهریور در همایش طلاب و روحانیان، ادامه داد: برگزاری نمایشگاهی در مورد وقایع 17 شهریور در حاشیه این همایش می تواند در این راستا کارگشا باشد.

وی تصریح کرد: همچنین چهارشنبه این هفته همایش مبلغان غدیر با حضور روحانیان فعال در زمینه غدیر در مرکز مدیریت استان برگزار می شود که می توان در جمع این مبلغان هم موضوع 17 شهریور و محتوای آن را تبیین کرد.

حجت الاسلام مهرپویان خاطرنشان کرد: افزون بر این یکشنبه هفته آینده، همایش فصلی روحانیان هجرت استان با حضور 80 نفر از مبلغان طرح هجرت برگزار می شود.

وی ادامه داد: روحانیان و طلاب ظرفیت بالایی برای تبیین محتوای 17 شهریور هستند که باید از این ظرفیت استفاده شود.

حجت الاسلام مهرپویان خاطرنشان کرد: همچنین باید استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داخلی برای تبیین فجایع 17 شهریور بیش از پیش در دستور کار قرار گرفته و برای فضای مجازی خوراک مرتبط تهیه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha