جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با گلایه از حضور اندک برخی مدیران استان در مراسم انقلابی، گفت: باید مدیران استان به مراسم انقلابی اهمیت بیشتری داده و نسبت به حضور در مراسم گرامیداشت ایام انقلابی اهتمام داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در نشست ستاد گرامیداشت 17 شهریور خراسان شمالی، اظهار کرد: به مناسبت این رویداد برنامه‌های مختلفی در سطح استان برگزار می‌شود، اما چند برنامه به‌صورت محوری و تلفیقی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری یادواره شهدای 17 شهریور در منطقه ناوه را ازجمله ویژه‌برنامه‌های این مناسبت دانست و افزود: صبح هفدهم شهریور تجمع مردم و مسئولان در مقابل مدرسه فردوسی انجام می‌شود، سپس به‌صورت هیئتی به سمت مزار شهدای بجنورد حرکت کرده و گل‌باران و غبارروبی انجام می‌شود و از آنجا به سمت روستای ناوه حرکت می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: سخنران محوری یادواره شهدای 17 شهریور حجت‌الاسلام جعفری، رئیس‌کل دادگستری استان خواهد بود.

وی اظهار کرد: در همایش طلایه‌داران تبلیغ هم که در آستانه ماه محرم با حضور روحانیان مبلغ برگزار می‌شود، با هماهنگی با تبلیغات اسلامی و معاونت تبلیغ مدیریت حوزه علمیه استان در مورد 17 شهریور برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: به این مناسبت بسیج دانشجویی هم طرح ولایت را برگزار می‌کند که این طرح با محوریت فجایع 17 شهریور و جنایات رژیم پهلوی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت این ایام شهرستان‌ها هم برنامه‌هایی متناسب با ظرفیت خود دارند، اضافه کرد: تلاش شده برنامه‌های اجرایی به مناسبت 17 شهریور به‌صورت تلفیقی و تبیینی برگزار شود.

حجت‌الاسلام سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با گلایه از حضور اندک برخی مدیران استان در مراسم انقلابی، اظهار کرد: به‌عنوان مثال در آئین گرامیداشت هشتم شهریور که به مناسبت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت در بجنورد برگزار شد کمتر از انگشتان یک دست از مدیران دستگاه‌های دولتی حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: باید مدیران به مراسم انقلابی اهمیت بیشتری داده و نسبت به حضور در مراسم گرامیداشت ایام انقلابی اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام سالاری تصریح کرد: جایگاه فعلی نظام و کشور ما به برکت خون شهدا ازجمله شهیدان رجایی و باهنر به دست آمده است و اگر این شهدا نبودند امروز جایگاهی نداشتیم، ازاین‌رو باید مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف توجه بیشتری به حضور در مراسم گرامیداشت ایام انقلابی داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha