شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سرزمین آرزوها

حوزه/ کتاب صوتی و تصویری «سفر به سرزمین آرزوها» ویژه کودکان براساس سوره های کوتاه قرآن به همت مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان تولید و به چاپ رسیده است.

علی پورسینا مولف و مدیر اجرایی «سفر به سرزمین آرزوها» در  گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان اظهار کرد: مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان در آخرین دستاورد خود اقدام به طراحی، تولید و چاپ کتاب «سفر به سرزمین آرزوها» ویژه کودکان کرده است که قابلیت ارائه مطالب به صورت صوتی و تصویری به وسیله نرم افزار موبایل را دارد.

 وی ادامه داد: کتاب داستان یک خانواده زنبور عسل بوده که به دنبال پیدا کردن سرزمین آرزوها هستند و در میانه مسیر، با سوره های کوتاه قرآن آشنا می شوند.

نویسنده این کتاب تصریح کرد: انیمیشن های این کتاب، همراه با نرم‌افزار قابلیت افزوده زنبورستان، قابل اجراست.

وی ابراز کرد: برای آشنایی با محصول می‌توانید در ایام جشنواره کودک و نوجوان، به غرفه زنبورستان، واقع در خیابان چهارباغ، نرسیده به آمادگاه مراجعه نمایید.

پورسینا خاطرنشان کرد: با استفاده از برنامه برنامه واقعیت افزوده "زنبورستان" ، همراه با کتاب "سفر به سرزمین آرزوها" می توانید سوار بر کشتی زنبورها، خود را به نخلستان برسانید، زیتون و انجیرهای خوشمزه نوش جان کنید، به فصل های چهارگانه، سری بزنید و پا بر روی ماه بگذارید.
 

وی بیان کرد: در این کتاب ویزه کودکان، با همراهی زنبورهای عسل، می توانید انیمیشن های دوبعدی داستان را ببینید و بشنوید، تلاوت های زیبا از سوره های کوتاه قرآن داریم، که با گوش دادن به آنها ، آیات را  یاد می گیرید.

نویسنده کتاب اذعان کرد: هدف از تولید این محصول، آشنایی کودکان با سوره های کوتاه قرآن و مفاهیم و تعالیم اسلامی به زبان شیوا و کودکانه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha