شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در مراسم عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه اندیمشک

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده اگر در صحنه باشید و با تلاش و کوشش تقوا پیشه کنید، خداوند شما را نصرت می‌بخشد و حتماً در آخر پیروزی نصیب شما خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، شامگاه دوشنبه در آیین عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه اندیمشک، با بیان اینکه لباس روحانیت یک امانت برای تحقق اهداف اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان با علم به اهمیت جایگاه روحانیون برای کمرنگ کردن ارتباط بین آنها و مردم تلاش گسترده‌ای داشته‌اند.

مدیر مؤسسه عصر امام خمینی(ره)، با اشاره به ارتباط تنگاتنگ علما با عامه مردم، اذعان کرد: ارتباط مثبت و سازنده روحانیون و مردم از روزهای آغازین شکل‌گیری انقلاب تاکنون دستاوردهای ارزنده‌ای داشته است.

وی «با طرح این سؤال که آخر راه انقلاب چیست؟»، گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده اگر در صحنه باشید و با تلاش و کوشش تقوا پیشه کنید، خداوند شما را نصرت می‌بخشد و حتماً در آخر پیروزی نصیب شما خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، با تأکید بر اینکه پیروزی از آن جبهه حق، انصارالله و جبهه مقاومت است، اظهار داشت: آن زمانی که سران کفر در پاریس محل مجمع منافقین، گرد هم جمع شده و تصویب می‌کنند که سوریه باید تجزیه و نابود شود، با یک اشاره ولایت، سربازان و سرداران سپاه اسلام به میدان می‌آیند و همه نقشه‌های دشمنان نابود و ریشه استکبار را از آن منطقه بر می‌چینند.

امام جمعه موقت اهواز، در پایان با اشاره به ماجرای دیدار هیئت آمریکایی با بشار اسد، گفت: چندی پیش، یک هیئت آمریکایی، نزد بشار اسد آمده از او با خواهش درخواست می‌کند که سهمی از بازسازی را به ما دهید، اما با مخالفت جدی اسد مواجه می‌شوند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha